Malo mi za sriću triba

Kako bi rekla Doris: malo mi za sriću triba. I, mogu reći, nije daleko od istine.

Svakim danom sve više razumijem kako su pozitivne misli ono što je najbitnije. Sitnice i pozitivan stav nešto su što ti u trenutku može popraviti dan.

Do prije koju godinu bila sam dosta negativna. Živcirala sam se oko kiše, gužve u tramvaju, hladnog vremena, snijega, reda na blagajnama...ma svašta bi me izbacilo iz takta i pokvarilo mi dan.

Ali shvatila sam da nema smisla. Zar je bljuzga na cesti vrijedna da mi pokvari sreću odlaska na kavu? Zar je čangrizava teta u tramvaju vrijedna da mi pokvari cijeli dan? Naravno da nije. Na te stvari ne možeš utjecati, ali možeš utjecati na svoj stav prema njima. 

Sami krojimo svoju sreću, sami odlučujemo kako ćemo gledati na stvari. Pozitivan stav nešto  je što nam može zaokrenuti život za 360. 

Nema recepta za sreću. Možete slijepo slijediti nečija pravila, no to ne znači da ćete biti sretni. Savjeti vam mogu dati neku orijentaciju, ali ono što jednu osobu čini sretnom, ne znači da će usrećiti i drugu.

A što možete napraviti? Pronađite nešto lijepo u danu, u trenutku. Ne ostavljajte stvari za "neke ljepše dane". Živite u trenutku. Nemojte dozvoliti da vam jedna sitnica pokvari svih 24 sata. Dragocjeni su, vaši su,  a ne tamo neke gospođe iz tramvaja.

Jutros sam ustala umorna, bez volje za odlazak na posao. I još vani kiša, tmurno. Svim silama sam htjela ostati pod toplom dekicom i tako provesti dan. Ali što se mora, mora se.



I znate što? Isplatilo se! Zbilja se isplatilo. Razveselila me činjenica da sam stigla na bus iako sam prekasno krenula. Razveselila me malena djevojčica s kišobranom koja mi se tako slatko nasmijala, onako od srca, kako samo dijete može. Razveselila me predivna žuta, tek procvala ruža na putu do posla. Razveselila me dečkova poruka u kojoj kaže da je stigao poslati seminar u roku.

Toliko lijepih stvari u samo dva sata dana. A zamislite koliko ih može biti ako samo dopustite sebi da obratite pažnju na sitnice, da gledate stvari s pozitivne strane.

Sigurna sam da svatko ima svoju žutu ružu u kišnom danu. Da svaka osoba može naći nešto pozitivno ako se bar malo potrudi. Ako se potrudi gledati na sitnice s pozitivnim mislima.

Naravno, uvijek će biti stvari koje će vas izbaciti iz takta, stvari koje će vas naživcirati. Ali to nije poanta. Bit je da stvari gledate na pozitivan način, da u svakom danu nađete sitnicu koja će vas usrećiti, sitnicu koja će vam popraviti raspoloženje.

Imate dvije opcije: prva - kukati radi nečeg "ružnog" ili druga - obratiti pozornost na nešto lijepo.

Vjerujte mi, neopisivo je ljepše kad razmišljaš na drugi način. Gledajte na dan kao curica s kišobranom - veselo i iskreno, s pozitivnim stavom.

Primjedbe

Popularni postovi